KRÓL ORTALIONU 12.07.2015 (KLAMKI+POMPKI)

strzelanki

Więc tak, lokalni dresiarze zaczeli ściągać haracz od miejscowych mieszkańców wioski, lecz kilkunastu z mieszkanców się to się to nie spodobało i zaczeli tworzyć opozycję. Wzieli swoje flinty, strzelby, pistolety i wszystko co zostało po drugiej wojnie, (sprawiedliwość musi być po naszej stronie) i zaczeli walczyć.

CELE DRESIARZY
– dotrzeć do domu w którym schowany jest haracz
– w domu bronić się około 10 minut ( w razie porażki, spróbować odbić go)
– przetransportować haracz do miejsca odbioru przez Króla Ortalionu

CELE WSI
– nie dopuścić do dotracia dresów do domu
– jeśli zostałby zdobyty, przejąć
– nie dopuścić do spotkania z Królem Ortalionu

———————————–

*Dresiarze startują od parkingu, kierują się w strone czerwonego domku (tam schowany będzie haracz), bronią go przez jakiś czas(wstępnie 10 minut, do uzgodnienia), po którym ruszają w strone polany DOMINIONA (spotkanie z Królem Ortalionu), bronic ją przez okreslony czas (wstepnie 10 minut, do uzgodnienia).
*Wieś ma za zadanie robić zasadzki, nie dopuścić aby dresy wykonały zadanie
*Przebieramy się za Dresy(D) oraz Wieś(W), proszę pisać kto gdzie aby było po równo i wcześniej wiadomo
*Zastrzegam sobie prawo do zmiany strony gracza, informuje go wtedy SMS’em, opcjonalnie jeśli nie ma podanego numeru to poprzez PW.

————————————-
RESPY
[] Po trafieniu gracz oddala sie na 100 metrów w tył, czeka tam 5 minut (do pełnych 5 tj 10.20-10.25-10.30 itd i wraca do walki, jeśli gracz jest ze wsi, a dresy ruszyły już w jego strone oddala się troche dalej i wchodzi do gry.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *